Digitale Marketing voor de Pro's

Jouw online aanwezigheid

Jouw website, jouw sociale media pagina's en jouw online communicaties zijn een uithangbord van je organisatie. Bij het zien van jouw aanwezigheid zal een webbezoeker, een potentiële klant, in een fractie van een seconde beslissen om jouw website verder te bekijken. Het is dan ook cruciaal dat de look-en-feel en het gebruiksgemak goed zitten. Shine Blue helpt jou om een frisse en aantrekkelijke online aanwezigheid te maken.

Webdesign

Jouw website is jouw uithangbord, jouw uniek stukje virtuele grond dat je volledig kan stylen en designen naar jouw wensen. Het opmaken van een feilloos werkende design is specialisten werk. Hierbij dienen de structuur, de functionaliteit, de stijl, de navigatie, de content, de useability feilloos in elkaar te passen. Tevens dien je rekening te houden met het gebruik op diverse toestellen (desktop, mobile, tablet), wat leidt tot het opmaken van een responsive design.

CMS / Webdevelopment

De inhoud van jouw website is een dynamisch gegeven: nieuwe producten/diensten, nieuws, testimonials, foto- en videomateriaal, gebruikshandleidingen, en zoveel meer. Een efficiënt en goed functionerend Content Management Systeem (CMS) is een absolute must. Wanneer je specifiek behoeften hebt voor jouw website, dan biedt Shine Blue de mogelijkheid om custom webdevelopment uit te voeren.

e-Commerce

Ben je van plan om online producten of diensten te verkopen? Dan heb je nood aan een specifieke e-commerce omgeving al dan niet geïntegreerd met een CRM, voorraad, logistiek, enz. Het ontwerp, de bouw en de uitbating van een e-commerce platform zijn er op gericht om te converteren, maw om verkopen te realiseren aan het gewenste doelpubliek.

Social Media Presence

Naast een website nog andere eigen stekjes hebben op het internet, heeft dit zijn nut? Ja natuurlijk, hoe makkelijker vindbaard je bent, hoe meer contactpunten je hebt met klanten en potentiële klanten. Het inrichten en opzetten van deze eigen merk omgevingen vergt enige aandacht. Zodat je deze kanalen op een optimale manier kan gebruiken met jouw doelstellingen voor ogen. Het blijft natuurlijk niet alleen bij het opzetten, het onderhouden van het klantcontact via die kanalen daar draait het om. Vanuit je Facebookpagina, Twitter profiel of LinkedIn pagina zal je de interactie moeten opbouwen.